Steeds meer wordt er ingezet op digitale reclame. In de meeste gevallen is dit verstandig. Echter lang niet altijd. Het is daarom misschien goed om daar eens met een deskundige over van gedachten te wisselen. Fontijn bijvoorbeeld. Wij beschikken over een rijk verleden met traditionele reclamedragers en gaan daar gewoon mee door. Aangezien wij ook met onze tijd meegaan, zijn we tevens deskundig op digitaal gebied. Daarom hebben we een pakket samengesteld waarmee starters en nieuwsgierigen Google Adwords in de praktijk kunnen testen. Uitgaande van een budget van rond de € 400,00 per drie maanden. Hiermee is meer internetverkeer te genereren en levert een optimaal rendement via Google Adwords. Of bent u wellicht nog een zoekende in de woestijn, die verbaasd roept: ‘Wat is Google Adwords dan wel?’ Laat ons het dan nu uitleggen.
Wanneer u via Google zoekt, dan kent u ‘AdWords-advertenties’ wel, ze worden namelijk samen met de zoekresultaten weergegeven naar aanleiding van het zoekwoord dat u intikt. Advertenties worden daar weergegeven onder 'Gesponsorde links' aan de zijkant van een zoekpagina of boven de gratis resultaten. Google Adwords advertenties zijn op deze manier gericht op de door u gewenste doelgroep.
Met AdWords heeft u de volledige controle over uw uitgaven. Er is geen minimum bestedingslimiet voor AdWords: u bepaalt wat u besteedt en wij regelen de rest. Er zijn drie manieren om de kosten te beheren: Dagbudget, biedingen en advertentiekwaliteit. Betalen kan per ‘klik’ en niet per vertoning, Google Adwords is prima actiematig in te zetten en is goed op rendement aan te sturen.
Fontijn stelt het Google Adwords klein MKB pakket voor, wij beheren de gehele campagne, zodat u daar geen omkijken naar heeft. Zo blijft er tijd over om aan belangrijker zaken te besteden! Een doordachte opzet is de belangrijkste pijler van een goede Google Adwords campagne. Gebeurt dit niet, dan is de kans groot dat er onnodig veel irrelevante kliks komen, waardoor u teveel betaalt. Wij zijn in staat om voor een specifieke branche een gerichte opzet te maken, afgestemd op uw doelgroep en gericht op een optimaal resultaat. Met lage klikprijzen en een relevante campagne.
Wanneer u tevreden bent over de eerste resultaten en door wilt gaan, dan bieden wij u meerdere vervolgmogelijkheden. De eerste is een training waarbij u wordt geleerd zelf het Google Adwords klein MKB te beheren. Daarnaast kunt u kiezen voor een van onderstaande pakketten, waarbij de Google Adwords campagne door Fontijn wordt beheerd. Maandelijks ontvangt u dan een rapportage over de voortgang van uw campagne.
Meer zekerheid omtrent het resultaat? Fontijnbv biedt u een gratis test aan, voordat u deze ± € 400,00 per maand investeert. Hiervoor maken we gebruik van de Google Adwords waardebon van € 50,00 die het KVK Magazine gratis biedt.
Geïnteresseerd? Neem dan vrijblijvend contact op met Fontijn. Wij bespreken samen de mogelijkheden en adviseren wat, in uw specifieke geval, de beste manier is om met Google Adwords te starten.
Pakket A | Set up € 100,- | maandelijkse kosten € 50,- |
advertentie kosten tot € 250,- per maand | ||
Pakket B | Set up € 200,- | maandelijkse kosten € 75,- |
advertentie kosten € 251,- tot € 400,- per maand |
MKB training € 250,00 per persoon